SMC Captain 300 (Športni model) Homologiran za 2 osebi
Dodatna oprema na sliki z doplačilom (Kovčki, platnene torbe, aluminijasta platišča,...)
Oblika
Captain 300 Tuning se od svojega izvirnika že na pogled precej razlikuje. Opremljen je z bogato dodatno opremo, ki ne služi zgolj kot lepotni dodatek, ampak tudi občutno izboljša vozne lastnosti in varnost voznika. Za osnovne informacije o delovanju motorja skrbi digitalni merilnik hitrosti s pripadajočimi kontrolnimi lučkami.
Motor Serijski dvovaljni motor z 270 kubiki in 21 konjskimi močmi so opremili s športnim izpuhom, da lahko lažje zadiha in z za ušesa prijetnim zvokom naznanja svoj prihod že od daleč. Moči mu ne primanjkuje v nobeni prestavi in lahko brez težav premaguje klance - tudi s sopotnikom. Sprednji par koles ostaja pri pospeševanju stalno na tleh, zadnji pa se rad zavrti tudi v prazno. Hlajenje je vodno, ob ekstremnih obremenitvah pa se vklopita tudi dva pomožna ventilatorja.
Prenos in zavore Prenos moči na zadnja kolesa je preko verige speljan s 5-stopenjskega nožnega menjalnika in dodatne vzvratne prestave. Je dobro zaščiten pred morebitnimi udarci.Zavore so tako spredaj kot zadaj kolutne s pripadajočo ročno zavoro in so agregatu in voznimsposobnostim štirikolesnika popolnoma dorasle.
Vožnja Vožnjo Captaina 300 lahko primerjamo z vožnjo gokarta. K izjemni legi ne cestiščupripomorejo trši amortizerji, cestne pnevmatike in distančniki. Tudi pri hitrejši vožnji skozi zavoje ostaja prizemljen in se upira nenadzorovanim zdrsom ali postavljanju na dve kolesi. Posebej veseli ga bodo vsi ljubitelji »driftanja«. Na makadamu ali gladkem asfaltu mu ob pomoči sklopke spodnesemo zadek in že drsimo po mili volji - brez skrbi, da bi se prekucnili. Slabost je, da je štirikolesnik precej trd in neudoben na daljših vožnjah, pa tudi izrazito nizek je in zato hitro nasede. Za popoln paket užitka tako potrebujete le dodatna platišča s pnevmatikami za teren – te so višje, nekoliko mehkejše ter glasnejše.
ISplošno mnenje Vožnja Captaina 300 je navdušila. Pred preizkusom je imel za sabo že kar nekaj kilometrov, vendar se mu to ni niti malo poznalo in mislim, da bomo kaj kmalu lahko ovrgli mit, ki trdi, da vse z daljnega vzhoda, kar ni japonsko, ni dovolj kvalitetno. Za blagovno znamko SMC je tudi razvejana mreža serviserjev z bogato zalogo rezervnih delov.
Specifikacija:
Motor
4-taktni, dva valja, vodno hlajenje
Prostornina motorja
270 cm3
Kompresija
10.2:1
Moč motorja
15kw/6500rpm
Največji navor
23nm/5000rpm
Zagon
Električni
Pogon
Veriga
Menjalnik
5 prestav + vzratna
Zavore spredaj
2 x disk
Zavore zadaj
1 x disk
Končna hitrost (po EEC)
97 km/h
Rezervoar za gorivo
9.0 L
Pnevmatika prednja
AT21*7-10 ali druge
Pnevmatika zadnja
AT22x10-10 ali druge
Dimenzije
1734/1120/1065 mm
Teža
197 kg
Dobavljive barve
Oranžna, modra, črna
Vsi štirikolesniki SMC so homologirani in primerni za cestno
uporabo ter registracijo (za 2 osebi). Za
vožnjo z ATV-ji potrebujete vozniški izpit B kategorije (za
avtomobil) ter obvezna uporaba čelade.
Delovni čas:
vsak delavnik od 9:00 do 16:00,
sobota, nedelja in prazniki zaprto.